Pages

Tuesday

kecewa

pada satu tahap yang tidak pasti kesudahannya. pada satu masa yang tinggal cuma rangka badan dan segenggam hati. pada saat kau keseeorangan. aku tak pasti sama ada aku kecewa ataupun sedang meningkat dewasa. aku tak pasti untuk sesuatu masa adakah aku perlu berpatah balik. aku tak tau apa terjadi untuk masa depanku. oleh kerana itu,aku terus mencari untuk sesuatu kepuasan diri. oleh itu aku mula mencari duit dan bukan lagi cinta. aku mula merancang semula kehidupan baru. aku mula menjinakkan diri kepada semua. pada saat itu,aku kecewa. begitu banyak aku catitkan. begitu banyak aku luahkan. seorang pun tidak tau apa aku merepek. dan aku harap masa depan aku sama dengan apa yang aku rancang. agar aku tak berapa kecewa masa tua ku. agar anak-anak ku membesar dengan nama kegemilangan ku. bagiku, menjaga yang sudah ada itu lebih susah daripada menjaga sesuatu yang baru naik.

No comments:

Post a Comment